بازی های رمزارزی!

5 بازی رمزنگاری برتر برای کسب درآمد در سال 2022

صنعت بازی ارزهای دیجیتال به دلیل فناوری بلاک چین که امکان تجارت واقعی و واقعی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را فراهم می‌کند، میلیاردها دلار ارزش دارد. حتی اقتصادهای دیجیتالی وجود دارند که برای بازی کردن به شما پول می دهند!

 

Plant VS Undead : 1

 

Plant vs Undead یک بازی کاملاً همه کاره است و حالت مزرعه آن شما را با فرصتی برای کسب انرژی سبک درگیر می کند که منجر به توکن های PVU می شود.

 

2 : خدایان رها شده

 

Gods Unchained یک بازی است که توسط همین تیم در پشت راه حل مقیاس‌بندی لایه ۲ اتریوم به نام Immutable X ساخته شده است. این بدان معناست که بازی بر روی اتریوم اجرا می شود و از Immutable X استفاده می کند. که در آن برنامه های غیرمتمرکز (dApps) می توانند بدون کارمزد به صورت همتا به همتا معامله کنند و تا 9000 تراکنش در هر ثانیه (TPS) قابل پردازش است.

 

3 : بازی های گالا: ستاره های شهر

 

Gala Games یک پلتفرم بازی مبتنی بر بلاک چین با طیف گسترده ای از دسته بندی بازی های رمزنگاری است. سکه GALA به عنوان یک جایزه و یک توکن ابزاری برای تراکنش های درون بازی بازیکنان در اکوسیستم ارائه می شود.

 

4 : ایلوویوم

 

Illuvium یک بازی جهان باز سه بعدی RPG در بلاک چین اتریوم با گیم پلی نبرد خودکار است. مانند گیم‌پلی‌های RPG قدیمی، وظیفه اصلی بازیکنان پیروز شدن در جنگ‌ها، انجام ماموریت‌ها و ارتقای رتبه‌ها است، در حالی که جوایز، توکن‌های ILV هستند که دارایی‌های دیجیتالی هستند.

 

5 : دسنترالند

Decentraland یک بازی رمزنگاری واقعیت مجازی سه بعدی است که توسط بلاک چین اتریوم طراحی شده است. بازیکنان می‌توانند سرزمین‌ها را کاوش کنند، آواتارها و محتویات منحصربه‌فردی را بر اساس ترجیحات خود با تجربیات باورنکردنی ایجاد کنند.علاوه بر این، بازیکنان می توانند از سکه MANA به عنوان یک توکن درون بازی برای فروش و خرید اقلام استفاده کنند و از فعالیت های اجتماعی لذت بخش لذت ببرند.

 

بازی های رمزارزی!