اینستاگرام به سنگ بنای حضور اجتماعی بسیاری از برندها تبدیل شده است، ترافیک سودآور را به صفحات فرود هدایت می‌کند، تبدیل‌ها را افزایش می‌دهد و مخاطبان درگیر ایجاد می‌کند.

اگر حضور شما در اینستاگرام آنقدر که انتظارش را دارید قوی نیست، ممکن است زمان آن رسیده باشد که یاد بگیرید چگونه استراتژی های خود را برای به دست آوردن فالوورهای واقعی و ارگانیک در اینستاگرام تقویت کنید. هرچه تعداد مخاطبان شما بیشتر شود، فرصت های بیشتری برای تعامل با کاربران و ایجاد تجربیات منحصر به فرد برای آنها دارید.

تمایز ارگانیک مهم است: گاهی اوقات برندها هنگام تلاش برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام، راه آسانی را انتخاب می کنند. پرداخت برای لایک ها و سایت های فالوور همه جا وجود دارد، اما این میانبرها هرگز ارزشش را ندارند، زیرا الگوریتم اینستاگرام به طور مرتب به روز می شود تا اکانت های پولی و با کیفیت پایین و تعاملات را حذف کند.

ناگفته نماند، تعداد فالوورهای اینستاگرام شما در نهایت معنایی ندارد، اگر نشان دهنده یک طرفدار متعهد نباشد که خرید می کند، از صفحات فرود شما بازدید می کند و از برندهای شما با دوستان و فالوورها حمایت می کند. با این نکات در مورد افزایش فالوور اینستاگرام، حضور خود را به شکلی صحیح شروع کنید.

10 راه برای افزایش فالوور اینستاگرام

1. اکانت اینستاگرام خود را بهینه کنید

قبل از اینکه در مورد نحوه به دست آوردن فالوور در اینستاگرام تصمیم بگیرید، یکی از مهم ترین مراحل این است که حساب خود را به طور کامل بهینه کنید. بیو اینستاگرام برند

خود را به عنوان “صفحه اصلی” حساب خود در نظر بگیرید.

 

بدون بیو، شرح تصویر، نام کاربری یا تصویر نمایه مناسب، مردم چگونه متوجه خواهند شد که حساب متعلق به برند شماست؟ ممکن است واضح به نظر برسد، اما در اینستاگرام بیوگرافی و تصویر شما به شکل گیری پایه های هویت برند شما کمک می کند . لینک موجود در بیو شما یک نقطه برای هدایت ترافیک اینستاگرام به سایت شما است، بنابراین بهینه سازی حساب شما ضروری است.

اگر مطمئن نیستید که کجا پیوند دهید، صفحات بازاریابی یا محصولات مرتبط با کلمات کلیدی، هشتگ ها یا کمپین های خاصی را در حساب اینستاگرام خود امتحان کنید. پیوند دادن به صفحه اصلی شما مشکلی ندارد، اما چرا هنگام انتقال از بیو به سایت، تجربه ای منسجم به کاربران ارائه ندهید؟ این منجر به محبوبیت صفحات فرود پیوند IG شده است که پیوندهای مرتبط به چند قطعه اخیر از محتوای ذکر شده در فید یک برند را میزبانی می کنند و پست های “پیوند در بیو” که به هدایت مخاطبان به آن پیوندها کمک می کند.

علاوه بر این، نام کاربری خود را تا حد امکان جستجو پسند نگه دارید، که معمولاً به معنای نزدیک به نام تجاری واقعی خود است. اگر نام کسب‌وکارتان طولانی‌تر است، آن را به چیزی کوتاه کنید که مخاطب شما آن را تشخیص دهد. اعداد یا نویسه‌های خاص را به نام کاربری خود اضافه نکنید و در صورت امکان آن را با سایر ابزارهای رسانه اجتماعی که قبلاً دارید حفظ کنید.

بهترین راه برای بهینه سازی حساب کاربری خود ایجاد و دنبال کردن یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام است. برای شروع راهنمای رایگان ما را دانلود کنید.

2. یک تقویم محتوای ثابت داشته باشید

بدترین کاری که هنگام تلاش برای جذب فالوور در اینستاگرام می توانید انجام دهید این است که محتوا را در زمان های تصادفی و اتفاقی پست کنید. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که کاربران در ابتدا شما را دنبال می کنند، نمی خواهید آنها را فراموش کنند که در ابتدا شما را دنبال کرده اند.

برای مبارزه با این، یک برنامه منظم پست را رعایت کنید. به طور معمول، برندها نباید بیش از چند بار در روز پست بگذارند تا از هرزنامه جلوگیری کنند، اما هر آهنگی که دارید، آن را ثابت نگه دارید. تقریباً 200 میلیون کاربر اینستاگرام روزانه وارد سیستم می شوند، بنابراین برای اینکه شبکه خود را گسترده تر کنید، سعی کنید چند بار در طول روز منتشر کنید.

در واقع، تحقیقات خود ما در مورد بهترین زمان‌ها برای ارسال پست در اینستاگرام ، بهترین زمان‌ها برای ارسال پست برای صنایع مختلف را مشخص می‌کند، یا می‌توانید تحقیقات ما را در مورد بهترین زمان‌ها در تمام زمینه‌های موضوعی زیر دنبال کنید:

پایبندی به یک برنامه به شما کمک می کند تا یک تجربه ثابت برای دنبال کنندگان خود بسازید و آنها را از برند خود مطلع کنید. اما اگر تعجب می‌کنید که چگونه می‌خواهید انتشار را در این زمان‌های مختلف در روز به خاطر بسپارید، ما با ویژگی‌های زمان‌بندی و زمان‌های بهینه Sprout آشنا شده‌اید – برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

3. پست های اینستاگرام را از قبل برنامه ریزی کنید

در حالی که الگوریتم اینستاگرام برای نشان دادن محتوای بیشتری به کاربران تغییر کرده است، ارسال در زمان های مناسب همچنان می تواند با افزایش تعامل کلی که دریافت می کنند، به پست های شما بیشتر دیده شود.

کارهای زیادی وجود دارد که برند شما می تواند برای افزایش دید انجام دهد، و اکنون با Sprout Social، برنامه ریزی محتوای اینستاگرام یکی از آنهاست. با جدیدترین ابزارهای خود، می‌توانیم به برند شما در برنامه‌ریزی محتوا از طریق یک فرآیند آسان کمک کنیم.

با زمان‌بندی محتوا از قبل، کل تیم شما می‌تواند کمپین‌ها و زمان‌بندی‌ها را کارآمدتر ببیند. همیشه ساختن محتوا از قبل هوشمندانه است و با ابزارهای برنامه ریزی اینستاگرام ما، می توانید به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید و در عین حال جریان ثابتی از محتوا را حفظ کنید.

شما همچنین می توانید از ویژگی ViralPost ثبت شده Sprout استفاده کنید و به ما اجازه دهید این کار را برای شما انجام دهیم. ViralPost تاریخچه تعامل حساب شما را تجزیه و تحلیل می کند و زمان های بهینه را برای ارسال به صورت الگوریتمی شناسایی می کند.

برنامه محتوای اینستاگرام خود را با Sprout Social کامل کنید

Sprout علاوه بر برنامه‌ریزی یک تصویر کامل از تقویم محتوای اینستاگرام شما، ویژگی‌های بیشتری را برای تکمیل فید برند شما ارائه می‌دهد.

تصاویر تأیید شده توسط IG را با استفاده از کتابخانه دارایی ما با تیم خود به اشتراک بگذارید، یا ویژگی پیش نمایش شبکه ما را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که تمام جنبه های حضور شما مطابق با سبک برند شما است.

با یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه Sprout به این ویژگی ها و موارد دیگر نگاهی عملی داشته باشید.

4. از شرکا و حامیان برند برای ارسال محتوای شما استفاده کنید

زمانی که یاد می گیرید چگونه فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید، مهم است که ارزش مخاطبان خود را بدانید . هرچه تعداد فالوورهای شما (به صورت ارگانیک) بیشتر شود، خریداران و مشتریان علاقه مند بیشتری خواهید داشت.

بهترین راه برای اینکه مشتریان شما را دنبال کنند این است که در مقابل آنها قرار بگیرید و حضور داشته باشید. حضور در اینستاگرام خود و دیگران بسیار مهم است. سعی کنید از محتوای تولید شده توسط کاربر حمایت مالی کنید تا نام تجاری خود را در فیدهای مشتریان قرار دهید. همچنین می توانید برای دریافت برند خود مسابقات اینستاگرامی برگزار کنید

برای مخاطبان بزرگتر این نوع کمپین ها با نشان دادن اینکه طرفداران شما به اندازه کافی برای انتشار مجدد محتوای شما یا ایجاد UGC خود سرمایه گذاری کرده اند، اثبات اجتماعی را ایجاد می کنند.

راه دیگر این است که کنترل خود را در مقابل مخاطبان بسیار بیشتری قرار دهید. سعی کنید با حساب‌های اینستاگرام بزرگ‌تر در صنعت خود، مانند اینفلوئنسرهای قابل توجه در فضای خود، کار کنید تا محتوای خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

فقط مطمئن شوید که چیزی با ارزش ارائه می دهید. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که خیلی پرفروش به نظر برسید. همکاری های بازاریابی و برنامه های بازاریابی مشترک با سایر مشاغل را برای ایجاد مخاطبان اینستاگرام خود پیدا کنید.

5. از فالوورهای فیک استفاده نکنید.

تفاوت زیادی بین داشتن فالوورهای تقلبی و قانونی یک حساب کاربری اینستاگرام وجود دارد. ممکن است وسوسه انگیز به نظر برسد که صرفاً دنبال کننده های اینستاگرام بخرید، اما واکنش های منفی بیشتر از مزایای رشد فالوور ارگانیک است.

فالوورهای فیک اینستاگرام تمایل دارند:

  • فریب فالوورهای جدید: اگر کاربران به فید غیرفعال اینستاگرام با ده ها هزار فالوور بیایند، اعتبار حساب را کاهش می دهد. مردم را فریب ندهید تا شما را دنبال کنند. برای تعامل بهتر، اعتماد و روابط طولانی مدت ایجاد کنید.
  • ROI نداشته باشید: ممکن است خرید فالوور آسان‌تر به نظر برسد، اما ربات‌های خریداری‌شده یا دنبال‌کنندگان جدید بدون سرنشین شما چیزی نمی‌خرند. مردم به دلایلی برندها را در اینستاگرام دنبال می‌کنند—آن‌ها چیزی را که پست می‌کنید یا شرکت شما را به طور کلی دوست دارند. اینها خرج کنندگان واقعی هستند و ارزش پولی برای کسب و کار شما به ارمغان می آورند.
  • ایجاد صدای کم و زیاد: اگر 10000 فالوور جعلی دارید، چه تعداد از آنها نظر می دهند، لایک می کنند و محتوای شما را به اشتراک می گذارند؟ به احتمال زیاد، این ربات‌ها یا حساب‌های جعلی توسط اینستاگرام پاک می‌شوند، حذف می‌شوند و پست‌های شما مانند قبرستان به نظر می‌رسند.

افراد واقعی توانایی اشتراک گذاری، لایک، کامنت و تعامل با پست های اینستاگرام شما را دارند. علاوه بر این، این کاربران از زمانی که شخصی در طرف مقابل پاسخگو باشد لذت می برند.

به عنوان مثال، Lush Cosmetics برای پاسخ دادن به سؤالات مختلف محصول وقت می گذارد، که منجر به بازگشت کاربران، دنبال کردن یا احتمالاً اشتراک گذاری با دیگران می شود. این تعاملات همیشه ارزش بیشتری نسبت به مجموعه ای از دنبال کنندگان غیر فعال دارند.

6. اینستاگرام خود را در همه جا به نمایش بگذارید

مردم چگونه می‌توانند یک حساب کاربری پیدا کنند مگر اینکه اینستاگرام خود را تبلیغ کنید ؟ اطمینان حاصل کنید که اکانت اینستاگرام شما با وب سایت و سایر شبکه های اجتماعی شما لیست شده است.

ایجاد دید و آگاهی یکی از بهترین راه ها برای کشف شدن است. اگر واقعاً می خواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید، به مردم اطلاع دهید که کجا شما را پیدا کنند. می‌توانید دکمه‌های رسانه‌های اجتماعی را به وب‌سایت و وبلاگ خود اضافه کنید تا به ترویج اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی در تمام شبکه‌های خود کمک کنید و همچنین به مردم نشان دهید کجا شما را در اینستاگرام پیدا کنند.

ایده عالی دیگر این است که در حساب های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنید. موزه هنرهای مدرن به طور مرتب از طریق توییتر آگاهی خود را در مورد اینستاگرام خود منتشر می کند. شما به راحتی می توانید از دیگر شبکه های اجتماعی خود برای هدایت کاربران به اینستاگرام خود استفاده کنید.

 

با این حال، مطمئن شوید که فقط دنبال دنبال کردن نیستید. در عوض باید سعی کنید محتوای منحصر به فرد را در اینستاگرام خود تبلیغ کنید تا کاربران دلیلی برای دنبال کردن شما در آنجا داشته باشند. خوشبختانه، با افزودن تعداد زیادی محتوا و ویژگی های ویدیویی جدید مانند Stories، IGTV و Reels، اینستاگرام، فرصتی عالی برای ایجاد فالوور از طریق محتوای خلاقانه دارید.

7. دنبال کنندگان محتوای پست می خواهند

اگرچه گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، اما هوشمندانه است که بدانید دنبال کنندگان شما چه محتوایی را می خواهند ببینند. به سرعت در اینستاگرام متوجه خواهید شد که برخی از محتواها بهتر از سایرین عمل می کنند. به همین دلیل است که آزمایش بسیار مهم است.

چه فیلترها، زیرنویس ها، انواع محتوا یا زمان ارسال، کوچکترین جزئیات می تواند تفاوت را ایجاد کند. با ترندهای جدید اینستاگرام

برای اینکه تحلیل خود را یک قدم جلوتر ببرید، برند شما باید روی ابزارهای تحلیل اینستاگرام سرمایه گذاری کند. این کار ردیابی، محک و تجزیه و تحلیل محتوای اینستاگرام را در سراسر حساب‌ها آسان‌تر می‌کند.

گوش خود را حفظ کنید تا بدانید محتوای محبوبی را منتشر می کنید.

با تجزیه و تحلیل فیلترهای مختلف، زیرنویس ها و موارد دیگر، به استراتژی محتوای خود اطمینان داشته باشید تا ببینید چه چیزی با مخاطبان شما بهتر است. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، سعی کنید رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید.

شما نباید مستقیماً از رقبای خود کپی کنید، اما یادداشت برداری از کارهایی که انجام می دهند یا پست هایی که باعث ایجاد تعامل می شود، هوشمندانه است. کمی تحقیق رقابتی می تواند راه درازی داشته باشد. می توانید از گزارش رقبای اینستاگرام ما استفاده کنید تا ببینید چه چیزی برای برندهای دیگر در صنعت شما کار می کند.

8. مکالمه را شروع کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای آگاه کردن کاربران از اینستاگرام، گفتگو است. طبق شاخص اجتماعی Sprout 2020، مصرف‌کنندگان می‌خواهند با محتوای بصری مانند عکس (68%) و ویدئو (50%) درگیر شوند و پس از آن 30٪ کسانی که می‌خواهند با پست‌های متنی تعامل داشته باشند، قرار دارند. اینستاگرام برای این نمایه مخاطب مناسب است، تصاویری چشم نواز را با کپشن‌ها ترکیب می‌کند که وقتی مهارت‌های نوشتن کپشن اینستاگرام خود را کامل کنید، می‌تواند به همان اندازه جذاب باشد.

 

مردم همچنان از رسانه های اجتماعی به عنوان مرجع تماس خود برای برندها استفاده می کنند، خواه برای پرسش ها و چت های غیرمستقیم، پرس و جوهای جدی مراقبت از مشتری، یا تمجید از مارک ها و محصولات مورد علاقه شان باشد. و برای کسب و کار خود، باید در اینستاگرام حامی و ارتباط برقرار کنید.

سعی کنید تا حد امکان به سوالات یا نظرات پاسخ دهید، زیرا این می تواند به معنای تفاوت بین جذب مشتری، فالوور جدید یا بهبود رابطه شما با مخاطبان باشد. تحقیقات شاخص ما همچنین نشان داد که 89 درصد از مصرف‌کنندگان پس از دنبال کردن در شبکه‌های اجتماعی از یک برند خرید می‌کنند، بنابراین مهم است که توجه و وفاداری مورد نیاز برای تبدیل بازدیدکننده به نمایه شما به دنبال‌کننده را تضمین کنید.

سعی کنید تا حد امکان به سوالات یا نظرات پاسخ دهید، زیرا این می تواند به معنای تفاوت بین جذب مشتری، فالوور جدید یا بهبود رابطه شما با مخاطبان باشد. تحقیقات شاخص ما همچنین نشان داد که 89 درصد از مصرف‌کنندگان پس از دنبال کردن در شبکه‌های اجتماعی از یک برند خرید می‌کنند، بنابراین مهم است که توجه و وفاداری مورد نیاز برای تبدیل بازدیدکننده به نمایه شما به دنبال‌کننده را تضمین کنید.

 

9. هشتگ هایی که تبدیل می شوند را پیدا کنید

یکی از راه های امتحان شده و واقعی برای جذب فالوور در اینستاگرام از طریق هشتگ است. برای سال‌ها هشتگ‌ها به‌عنوان یک ابزار ضروری برای کشف خدمت کرده‌اند و به ما اجازه می‌دهند تا دسترسی اجتماعی خود را گسترش دهیم. به عنوان یک بازاریاب، شما می خواهید جامعه خود را با به دست آوردن فالوور بسازید و هشتگ ها دقیقاً همین را فراهم می کنند.

 

برای شروع، هشتگ هایی را پیدا کنید که خیلی پرجمعیت نیستند. Social Media Examiner با توضیح اینکه چگونه هشتگ #love بیش از 184 میلیون عکس به آن متصل است، به این نظریه اشاره می کند. تلاش برای برجسته کردن محتوای اینستاگرام خود در دریایی از میلیون‌ها عکس و ویدیو کار ساده‌ای نیست.

شما باید هشتگ هایی را پیدا کنید که افراد در مخاطبان هدف شما بیشتر آنها را بررسی می کنند. اگر یک اتصال مرتبط برقرار شود، این کاربران بیشتر احتمال دارد حساب شما را دنبال کنند. هشتگ‌های منحصربه‌فرد و مارک‌دار یکی از راه‌های گروه‌بندی پست‌ها پیرامون محتوای بیش از حد مرتبط با برند و کمپین‌های شما هستند.

به عنوان مثال، M&Ms در تمرکز هشتگ ها روی رویدادی که در آن شرکت می کنند، کار بسیار خوبی انجام می دهد. با استفاده از هشتگ‌هایی مانند #mmspotlight، برند مخاطبان خود را مستقیم‌تر در جایی که رویداد کنسرت نورافکن اتفاق می‌افتد هدف قرار می‌دهد و آگاهی ایجاد می‌کند.

10. فالوورهای اینستاگرام خود را خوشحال کنید

نکته آخر اینکه وقتی فالوورهای اینستاگرام خود را خوشحال می کنید، نتیجه را در رشد مخاطب می بینید. ما نکات زیادی را برای طوفان فکری و زمان‌بندی محتوا به شما ارائه کرده‌ایم، بنابراین آنها را به گونه‌ای عملی کنید که برای صدای برند شما واقعی باشد. به عبارت دیگر، از به نظر رسیدن نیازمند، فروش محور یا روباتیک خودداری کنید.

برای بسیاری از حساب‌ها، این به معنای پاشیدن پست‌هایی است که به طور قانونی برای ایجاد لبخند به چهره فالوورها و ایجاد روابط با مشتری طراحی شده‌اند . فراموش نکنید که محتوایی را برای فالوورهای خود به گونه ای ارائه دهید که گویی آنها در فید شخصی شما دوستان هستند: این ممکن است شامل پست کردن الگوهای رفتاری، محتوای الهام بخش، یا فقط اشتراک گذاری مجدد عکس ها یا آثار هنری جالب باشد (البته که همه آنها به درستی اعتبار دارند) که می تواند به شما کمک کند. دنبال کنندگان کمی ذهنیت در طول روز.