چگونه NFT های خود را بسازید؟

 

اگر واقعاً با استعداد (یا خوش شانس) هستید، می توانید پول خوبی نیز به دست آورید. به آن به عنوان یک رکورد کلکسیونی دیجیتال یا یک نقاشی یکبار فکر کنید. اگر تقاضای قابل توجهی برای NFT شما وجود داشته باشد، قیمت ها می تواند بسیار بالا باشد. شاید نام هنرمند تجسمی Beeple را شنیده باشید که یک NFT به نام “Everydays: the First 5000 Days” را به بیش از 69 میلیون دلار فروخت.

 

 

قبل از اینکه بتوانید تولید NFT های خود را شروع کنید، به سه چیز نیاز دارید:

 

1.آهنگ، اثر هنری یا مجموعه شما.

2. مقداری کریپتو برای پرداخت هزینه ایجاد NFT.

3.  یک کیف پول رمزنگاری برای ذخیره رمزارز شما.

همچنین باید بلاک چینی را انتخاب کنید که در آن توکن غیرقابل تعویض خود را ایجاد کنید.

 

آیا برای استفاده از NFT به کیف پول خاصی نیاز دارم؟

همه اینها به شبکه ای بستگی دارد که شما برای ایجاد توکن خود انتخاب می کنید. خوشبختانه امروزه اکثر کیف پول ها از زنجیره هوشمند اتریوم و بایننس پشتیبانی می کنند، بنابراین نباید تفاوت زیادی ایجاد کند. این بلاک چین ها دو موردی هستند که بیشتر برای NFT استفاده می شوند.

آنچه در اینجا بسیار مهم است، بررسی شبکه بلاک چینی است که توکن شما روی آن ساخته شده است. اگر یک توکن اتریوم است، به یک کیف پول پشتیبانی کننده اتریوم نیاز دارید.

برای ساده کردن آن، توصیه می شود از Meta Mask یا Trust Wallet استفاده کنید. این دو کیف پول رمزنگاری از طیف گسترده ای از بلاک چین ها پشتیبانی می کنند. با این حال، همیشه باید دوبار بررسی کنید که کیف پول شما از بلاک چینی که توکن شما در آن است پشتیبانی می کند.

 

نحوه ایجاد NFT

حالا بیایید به مراحل اساسی ساخت NFT های خود نگاه کنیم. به خاطر داشته باشید که این یک راهنمای جامع نیست. بسته به ابزاری که استفاده می کنید، روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، بنابراین از این نکات به عنوان دستورالعمل های کلی استفاده کنید.

  1. تصمیم بگیرید که چه نوع NFT را می خواهید ایجاد کنید

NFT ها همه کاره هستند—شما گزینه های زیادی برای انتخاب نوع ایجاد شده در اختیار دارید. گزینه های شما شامل آثار هنری، بلیط رویدادها، میم ها، رسانه ها و موسیقی، بازی ها، آیتم های مجازی و موارد دیگر است. حتی می‌توانید یک NFT برای اقلام واقعی مانند فیگورهای کلکسیونی ارزشمند یا عکس امضا شده توسط یک فرد مشهور ایجاد کنید.

آنها اغلب به شکل یک فایل تصویری، صوتی یا تصویری هستند، مانند JPG، PNG، MP4، MOV و موارد مشابه.

 

  1. یک بازار NFT را انتخاب کنید

وقتی نوبت به یافتن محل تولید NFT می رسد، بازارهای NFT زیادی برای انتخاب وجود دارد. هر بازار NFT مزایا و معایب خاص خود را برای فروشندگان دارد، بنابراین قبل از انتخاب حتما تحقیق کنید.

 

  1. یک کیف پول کریپتو راه اندازی کنید

گام بعدی ایجاد یک کیف پول دیجیتالی است که در آن ارزهای دیجیتال و NFT های خود را ذخیره می کنید. نکته مهمی که هنگام انتخاب کیف پول باید به آن توجه کنید این است که آیا با بلاک چین و بازار NFT که قصد دارید برای ایجاد NFT های خود استفاده کنید، سازگار است یا خیر.

 

  1. کریپتو را از طریق صرافی بخرید

پس از ایجاد کیف پول، زمان خرید مقداری ارز دیجیتال است تا بتوانید برای ایجاد NFT های خود بپردازید. بهترین راه برای انجام این کار ایجاد یک حساب کاربری با یک صرافی معتبر مانند Binance، Kraken یا Crypto.com است.

 

  1. کیف پول خود را به پلتفرم NFT وصل کنید

پس از شارژ کردن کیف پول خود، باید آن را به پلتفرم NFT ای که برای ایجاد دارایی دیجیتال خود استفاده می کنید، متصل کنید.

 

چگونه NFT های خود را بسازید؟