بهترین بازارهای NFT

 

  1. OpenSea

 

OpenSea پیشرو در فروش NFT است. OpenSea انواع دارایی های دیجیتال را در پلتفرم خود دارد و ثبت نام و مرور پیشنهادات گسترده رایگان است. همچنین از هنرمندان و سازندگان پشتیبانی می‌کند و اگر می‌خواهید NFT خود را ایجاد کنید (معروف به “minting”) فرآیندی آسان برای استفاده دارد.

 

  1. Axie Marketplace

 

Axie Marketplace فروشگاه آنلاین بازی ویدیویی Axie Infinity است. Axies موجودات افسانه‌ای هستند که می‌توان آنها را خرید و آموزش داد و سپس با Axies بازیکنان دیگر مقابله کرد تا جوایزی کسب کنند. در بازار Axie، بازیکنان می‌توانند Axies جدید و همچنین کل زمین‌ها و موارد دیگر را به عنوان NFT برای استفاده در بازی خریداری کنند.

 

Rarible.3

 

Rarible یک بازار بزرگ دیگر برای انواع NFT است، مشابه OpenSea. انواع هنر، ویدئو، کلکسیون و موسیقی را می توان در پلتفرم خرید، فروخت یا ایجاد کرد. با این حال، برخلاف OpenSea، برای خرید و فروش در بازار باید از رمز Rarible خود بازار (CRYPTO:RARI) استفاده کنید. Rarible بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است (اگرچه آثار هنری را می توان در OpenSea و همچنین با استفاده از توکن های Rarible مدیریت کرد)

 

  1.  SuperRare

 

مشابه Rarible، SuperRare نیز در حال ایجاد بازاری برای سازندگان دیجیتال است. این سایت شامل آثار هنری، فیلم ها و تصاویر سه بعدی است، اما مجموعه داران می توانند آثار هنری را با استفاده از اتریوم خریداری کنند.

 

SuperRare اخیرا توکن خود را با همین نام بر اساس بلاک چین اتریوم معرفی کرده است. این توکن ها برای یافتن و انتخاب استعدادهای جدید برای بازار استفاده خواهند شد. مانند Rarible، NFT های SuperRare نیز در OpenSea قابل خرید و فروش هستند.

 

Foundation.5

 

Foundation.app به عنوان یک روش ساده و بدون حاشیه برای پیشنهاد هنر دیجیتال طراحی شده است. فروش با استفاده از اتریوم انجام می شود. از زمان راه اندازی این بازار در اوایل سال 2021، بیش از 100 میلیون دلار NFT فروخته است.

 

هنرمندان توسط جامعه بنیاد به این پلتفرم دعوت می شوند و خریداران برای شروع خرید به یک کیف پول رمزنگاری با بودجه اتریوم نیاز دارند. اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای شروع ایجاد NFT های خود هستید، Foundation احتمالاً بهترین مکان برای شروع نیست، اما بازار آثار هنری زیادی دارد که می توان آنها را در قالبی ساده بررسی کرد.

بهترین بازارهای NFT