صفحه درباره ما یکی از اولین و مهمترین صفحاتی است که در یک وب سایت تجارت الکترونیک ساخته می شود.

این صفحه ای است که توضیح می دهد که شما چه کسی هستید، چه کار می کنید و مشتریان چه انتظاراتی می توانند از برند شما داشته باشند.

مخصوصاً برای کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک، صفحه درباره ما باید هر چیزی جز یک مکان نگهدار باشد. این بخش حیاتی باید مکانی برای پاسخگویی به سؤالات مبرم، مکانی مهم برای نکات مهم اخیر و فضایی برای توضیح اهداف، مأموریت و تأثیر کلی شرکت باشد.

بیایید 10 نکته برای ایجاد یک صفحه موفق درباره ما را بررسی کنیم و به دنبال آن نمونه‌های عالی از سایر وب‌سایت‌ها در صنعت تجارت الکترونیک را ارائه کنیم.

10 نکته برای ایجاد یک تجارت الکترونیک موفق صفحه درباره ما

صفحه درباره ما یکی از محبوب ترین صفحات در وب سایت شما خواهد بود. 

علاوه بر بازدیدکنندگان کنجکاو، متخصصان رسانه، رهبران و شرکای بالقوه برند از صفحه بازدید خواهند کرد. 

به این ترتیب، مهم است که آن را به درستی انجام دهید. 

در زیر برخی از بهترین روش ها برای ایجاد یک صفحه منحصر به فرد درباره ما آورده شده است.

1. آن را شبیه برند خود کنید

صفحه درباره ما باید شخصیت برند شما را منعکس کند. این به این معنی است که همه کپی ها، تصاویر و سایر عناصر را با دستورالعمل های برند خود هماهنگ کنید.

اجرای کپی از طریق TTSReader برای یافتن جملات شکسته یا محتوای خارج از برند ممکن است مفید باشد . در غیر این صورت، از بریدن هر چیزی که کار نمی کند نترسید.

2. سئوی خود را نادیده نگیرید

متن برای صفحه متوسط ​​درباره ما کافی نیست. برای اینکه واقعاً توجه بازدیدکنندگان خود را به خود جلب کنید، باید ترکیبی از تصاویر، ویدیوها، گرافیک ها و انیمیشن ها را در آن قرار دهید .

برای اکثر شرکت های تجارت الکترونیک، نمایش اسلایدهای جاسازی شده مکانی عالی برای شروع است.

4. برای هدف جستجو بنویسید

وقتی کاربران برند شما را در نوار جستجو تایپ می کنند، به دنبال چه چیزی هستند؟ در حالی که همیشه نمی‌توانید به طور قطعی بدانید، می‌توانید با نوشتن برای هدف جستجو از پس چالش برآیید.

با استفاده از حقایق اساسی در مورد کسب و کار خود، از جمله سال تاسیس، محصولات ارائه شده و نوع کسب و کار خود، شروع کنید. از آنجا، به دیگر دسته‌های مرتبط مانند وابستگی‌های برند و اخبار شرکت گسترش پیدا کنید.

پیوندهای داخلی برای کمک به بازدیدکنندگان برای یافتن آنچه که به دنبال آن هستند بسیار مهم هستند.

صفحه درباره ما را به محصولات، دسته‌ها یا صفحات جداگانه برای موارد پرطرفدار پیوند دهید .

6. طول را زیاد کنید

صفحات درباره ما نباید فقط فضا را پر کنند. با این حال، صفحات فشرده می توانند نرخ پرش را کاهش دهند و ارتباط بازدیدکنندگان را با برند شما بهبود بخشند.

بسیاری از شرکت های تجارت الکترونیک صفحاتی درباره ما ایجاد می کنند که تاریخچه، محصولات و حتی تأثیرگذاران آنها را بررسی می کند. برخی از بزرگترین فروشگاه‌ها شامل فهرستی از خیریه‌ها، باورهای پایداری، یا حتی فرم‌های انتخاب برای معاملات هفتگی هستند.

7. چند سؤال متداول اضافه کنید

اگر قبلاً بخش سؤالات متداول در وب سایت خود ندارید، سعی کنید آن را به صفحه درباره خود اضافه کنید. 

این به دو دلیل مفید است. اول، بازدیدکنندگان می توانند به تمام سوالات خود در یک مکان مناسب پاسخ دهند. دوم، صفحه شما احتمالاً با هدف جستجوی کاربر مطابقت دارد.

8. آمارهای مهم را برجسته کنید

صفحه درباره ما فقط درباره دستاوردهای برند شما نیست. برجسته کردن بزرگترین دستاوردهایتان همیشه سودمند است. شما فقط مشتریان خود را تحت تاثیر قرار نمی دهید، بلکه به دنیا نشان می دهید که برند شما چقدر قدرتمند شده است.

سعی کنید با اعداد سخت مانند خدمات به مشتریان، معاملات انجام شده یا محصولات فروخته شده شروع کنید. همچنین ممکن است بخواهید آمارهای مربوط به صنعت، مانند اقدامات پایداری و تأثیر آنها را نیز درج کنید.

9. افزودن یک فراخوان برای اقدام (CTA)

CTA ها در هر صفحه وب جایی دارند و صفحه درباره ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

دکمه‌های ساده‌ای مانند «اکنون خرید کنید» یا «مرور کاتالوگ» مکانی عالی برای شروع هستند.

10. در مورد محصول صحبت کنید

تاریخچه و دستاوردهای برند شما تنها بخشی از صفحه درباره ما است. مهم است که پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود را درج کنید، به خصوص اگر محصولات شما منحصر به فرد هستند.

ممکن است بخواهید یک اینفوگرافیک ارائه دهید که ترکیبات، مواد یا ساختار محصولات شما را تجزیه و تحلیل کند. در صورت امکان، بخشی اضافه کنید که در مورد هر نوع محصولی که شرکت شما ارائه می دهد (با پیوندهای ورودی به هر کدام) بحث می کند.

6 نمونه از صفحات تجارت الکترونیک موفق درباره ما

هیچ دو صفحه درباره ما شبیه هم نیست. با این حال، عناصری که شامل می شوند از نظر ساختار و عملکرد شباهت هایی با یکدیگر دارند. 

چه از یک مولد صفحه وب استفاده کنید یا یک صفحه را از ابتدا بسازید، فایده ای دارد که در هنگام ساختن اولین طرح بندی خود، نمونه های عالی صفحه درباره ما را دنبال کنید.

این شامل نمونه هایی است که توسط این شرکت های برتر ارائه شده است:

  • Colourpop
  • Fashion Nova
  • Gymshark
  • Fan Gamer
  • G FUEL
  • Allbirds

Colourpop

برند لوازم آرایشی Colourpop همه چیز در مورد شفافیت است – چیزی که بلافاصله در صفحه درباره آن منعکس می شود.

 

صفحه با یک ویدیو شروع می شود و سپس شرحی از اهداف، سن و باورهای پایداری شرکت ارائه می شود. توجه داشته باشید که محتوا حتی در هنگام بحث در مورد موضوعات جدی در برند باقی می ماند.

از اینجا، محتوا به طور یکپارچه به جوایز اخیر منتقل می شود، سپس با برخی از بررسی ها و توصیفات ادغام می شود. این بزرگترین نقطه قوت وب سایت است: ایجاد ارتباط با مشتریان از دیدگاه اول، دوم و سوم شخص.

پایین صفحه به هر یک از بخش‌های محصول شرکت پیوند دارد، سپس با یک CTA واضح برای ثبت‌نام در خبرنامه آن به پایان می‌رسد. این یک مثال عالی از این است که چگونه همه عناصر صفحه درباره ما باید به یک هدف اشاره کنند: فروش بیشتر.

 

Fashion Nova

به عنوان یک برند مد روز که میلیون ها نفر آن را دوست دارند، Fashion Nova صفحه درباره ما خود را با یک ایده ساده آغاز می کند:

“به طور غیرقابل عذرخواهی سکسی. وسواس به پیشرو بودن در مد.

برای هر ایده اصلی بخش های واضحی وجود دارد – تاریخچه برند، ماموریت برند و داستان برند. اگرچه اینها عمدتاً بر اساس متن هستند، اما متوجه خواهید شد که قبل از هر ایده جدید چند تصویر درج می شود.

پایان پانچ در اینجا یک مورد جالب است. این شرکت یک بخش مفصل در مورد جامعه اینفلوئنسر خود اضافه می کند و دکمه ای را ارائه می دهد که بازدیدکنندگان را ترغیب می کند که Fashion Nova را در اینستاگرام دنبال کنند.

این نشان می‌دهد که CTA صفحه درباره نیازی نیست اکنون خرید کنید.

 

Gymshark

صفحه درباره ما Gymshark دارای سه بخش اصلی است: داستان، ارزش‌های شرکت و پیوندهایی برای پرسش‌های رسانه‌ای.

داستان این شرکت لحظه ای طول می کشد تا تیم رهبری آن را تایید کند، که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا با جنبه انسانی برند و ماموریت آن آشنا شوند. 

این یک یادآوری عالی است، حتی اگر شرکتی از یک شرکت باشید. قرار دادن چهره ای برای برند تجارت الکترونیک شما می تواند راهی عالی برای تقویت ارتباط انسانی باشد.

 

Fan Gamer

Fan Gamer سایتی است برای طرفداران، توسط طرفداران. صفحه درباره آن به طور خاص به بازی های ویدیویی و ارجاعات فرهنگ پاپ اشاره می کند که مخاطبان آن را می شناسند. این یک رابطه عالی با بازدیدکنندگان ایجاد می کند و واقعاً صدای برند خود را نشان می دهد .

اگرچه صفحه بیشتر مبتنی بر متن است، Fan Gamer از انواع لینک های درون صفحه برای هدایت خریداران به مکان مناسب استفاده می کند. به نظر می‌رسد که تمرکز زیادی روی آن داشته باشد بدون اینکه زیاد باشد، که به بازدیدکنندگان علاقه‌مند کمک می‌کند بدون اصطکاک به سفر خریداران خود ادامه دهند.

فن گیمر به ما یادآوری می‌کند که برای تأثیرگذاری خوب، نیازی به تجمل یا شلوغ بودن نداریم، به خصوص اگر مخاطب هدف خود را بشناسید.

 

 

G FUEL

صفحه G FUEL درباره ما با عنوان «داستان ما» بسیار متنوع است. یک تصویر ثابت موقعیت خود را به عنوان نوشیدنی انرژی‌زای رسمی ورزش‌های الکترونیکی اعلام می‌کند که بلافاصله با یک ویدیوی مقدماتی همراه می‌شود.

بخش مبتنی بر متن G FUEL کوچک است – به روشی خوب. از آنجایی که مخاطبان اصلی آن متشکل از گیمرها و مشتریان بصری هستند، تصمیم برای انتخاب یک صفحه کوتاه تر مبتکرانه است. و از آنجایی که تصاویر 60000 برابر قدرتمندتر از متن هستند، ساده، در دسترس و مقرون به صرفه است.

 

شناخت مخاطب، شناخت خود است. G FUEL کار استثنایی هر دو را انجام می دهد.

 

 

 

Allbirds

 

شرکت کفش پایدار Allbirds تاکید زیادی بر تعهد خود به مادر طبیعت دارد. صفحه درباره ما آن هم آموزنده و هم خاطره انگیز است و اطلاعات دقیقی در مورد کارهایی که شرکت انجام می دهد و نحوه شروع آن ارائه می دهد.

 

برای دو برابر کردن USP خود، Allbirds یک انیمیشن کامل از پروژه خود را در پایین صفحه قرار می دهد. این مهم ترین عناصر کفش آنها از جمله طراحی، راحتی و ضمانت بازگشت نقدی آنها را از بین می برد.

شرکت های تجارت الکترونیک بهتر است بدون توجه به عمودی آنها از یک استراتژی مشابه پیروی کنند. انیمیشن ها را اضافه کنید و نقاط گلوله موضعی را اضافه کنید که پیشنهاد فروش منحصر به فرد شما را تقویت می کند.

 

در حال پیاده سازی ویژگی های جدید در صفحه درباره ما

یادگیری در مورد بهترین شیوه ها خوب و خوب است، اما وقتی نوبت به موفقیت در صفحه درباره ما می رسد، باید فوراً تغییرات را شروع کنید.

اگر قبلاً یک صفحه درباره دارید، هر کاری که می توانید برای اصلاح محتوا با توجه به این نکات انجام دهید. در حالی که نمی‌توانید و نباید سبک خود را تغییر دهید تا سبک دیگران را منعکس کنید، حداقل سعی کنید هر چیزی را که ممکن است خارج از بهترین شیوه‌ها باشد را به‌روزرسانی کنید.

اگر قبلاً یک صفحه درباره ما ندارید، اکنون زمان خوبی برای ایجاد آن است. به یاد داشته باشید که هر بخش را به آرامی بسازید و هر بار فقط با یک عنصر شروع کنید.

در هر صورت، کاری که امروز در صفحه «درباره ما» خود انجام می‌دهید، فردا سود خواهد داشت. با آن مانند یک دارایی ارزشمند رفتار کنید تا ارزش واقعی تلاش های خود را ببینید.