دیسنترالند(Decentraland ) چیست؟

Decentraland نرم افزاری است که بر روی اتریوم اجرا می شود و به دنبال ایجاد انگیزه در شبکه جهانی از کاربران برای راه اندازی دنیای مجازی مشترک است.

 

کاربران Decentraland می توانند املاک دیجیتالی را خریداری و بفروشند، در حالی که در این دنیای مجازی کاوش، تعامل و بازی می کنند. با گذشت زمان، این پلتفرم برای پیاده سازی اپلیکیشن های تعاملی، پرداخت های درون دنیا و ارتباطات همتا به همتا برای کاربران تکامل یافته است.

دو نوع مختلف از توکن ها بر عملیات در Decentraland نظارت دارند:

LAND یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) که برای تعریف مالکیت قطعات زمینی که نشان دهنده املاک دیجیتالی است استفاده می شود.

MANA یک ارز دیجیتال که خرید LAND و همچنین کالاها و خدمات مجازی مورد استفاده در Decentraland را تسهیل می کند.

تغییرات در نرم‌افزار Decentraland از طریق مجموعه‌ای از مخاطبین هوشمند مبتنی بر بلاک چین اعمال می‌شود که به شرکت‌کنندگانی که مالک MANA هستند اجازه می‌دهد در مورد به‌روزرسانی سیاست‌ها، مزایده‌های زمین و یارانه‌ها برای پیشرفت‌های جدید رأی دهند.

Decentraland چگونه کار می کند؟

برنامه Decentraland برای ردیابی بسته های املاک و مستغلات تعریف شده توسط توکن های LAND ساخته شده است.

این نرم افزار از بلاک چین اتریوم برای ردیابی مالکیت این سرزمین دیجیتالی استفاده می کند و از کاربران می خواهد که توکن MANA خود را در کیف پول اتریوم نگه دارند تا با اکوسیستم آن درگیر شوند.

علاوه بر این، توسعه دهندگان می توانند با طراحی انیمیشن و تعاملات تجربه شده در املاک مجازی خود، در پلتفرم Decentraland نوآوری کنند.

 

چه چیزی Decentraland را منحصر به فرد می کند؟

Decentraland واقعیت مجازی شگفت انگیزی را ارائه می دهد که گویی در زندگی دوم خود هستند.

همچنین، Decentraland به عنوان یک بازی غیرمتمرکز پیشرو در جهان شناخته می شود که از یک نرم افزار مبتنی بر سازمان غیرمتمرکز خودمختار(DAO) برای اداره این پلتفرم استفاده می کند.

بازیکنان می‌توانند آزادانه از توکن MANA برای مشارکت در هرگونه پیشنهاد حاکمیتی برای بهبود سیاست‌های درون بازی و سیستم‌های حراج استفاده کنند.

دیسنترالند چیست؟