در این پست در ابری دی در نظر داریم تا شش وبلاگ مورد علاقه طراحان لوگو به شما معرفی کنیم.

 

1. Logo Design Love

این وبلاگ توسط دیوید ایری ، طراح گرافیک برجسته و نویسنده کتاب ، موضوعات مربوط به طراحی لوگوها و هویت برند را پوشش می دهد. در این وبلاگ ، انواع مختلفی از پست ها را خواهید دید ، از جمله بحث در مورد ایده های قابل تامل مانند “آیا لوگوهای خوب باید خوب به نظر برسند؟” و همچنین نکات مفیدی در مورد نحوه قیمت گذاری لوگوهای خود . اگر از نوشتن آیری لذت می برید ، به وبلاگ های دیگر او ، davidairey.com و Identity Designed بروید ، و همچنین کتاب طراحی لوگو او را بخرید.

 

2. Logolog

این وبلاگ دارای لوگوهای جالب و محبوب است. طرح های لوگوی برجسته اغلب بحث کوتاهی در مورد اینکه چه چیزی آن را برای نویسنده سایت خوب و جالب می کند ، دارند. گاهی اوقات پست های وبلاگ دارای تصاویری از پیش نویس های اولیه لوگو و یادداشت های مربوط به طراحی از طراح لوگو هستند. برخی از لوگوهای تحت پوشش Logolog عبارتند از Amazon.com ، FedEx و لوگوهای Paul Rand .

3. Just Creative

Jacob Cass طراح گرافیک و وبلاگ نویس فوق العاده صاحب این وبلاگ فوق العاده است. او تعداد زیادی پست وبلاگ عالی در مورد طراحی لوگو نوشته است ، مانند این در مورد لوگوی خوب.

 

4. Brand New

Brand New ، بخشی از وب سایت UnderConsideration ، یک وبلاگ قدیمی است (از سال 2006 شروع شده است) که طرح های هویت مارک را پوشش می دهد. در این سایت ، نظرات مربوط به طراحی مجدد لوگو مانند طراحی لوگوی جدید Mall of America را خواهید خواند و نظر نویسندگان سایت در مورد لوگوی جدید فاکس قرن 21 را خواهید خواند .

 

5. LogoLounge

بخش مقالات در LogoLounge (پایگاه داده آنلاین آرم و سایت مسابقه طراحی لوگو) دارای بسیاری از طرح های آرم شرکت است. در این سایت ، تغییرات ایجاد شده در طرح های لوگوی قدیمی مانند این لوگو و گزارش های خبری مانند 20 لوگوی برتر طبق مجله کارآفرین را خواهید خواند. اگرچه به صراحت یک وبلاگ نیست ، اما این بخش در LogoLounge اساساً از محتوای وبلاگ و قالب طراحی آن پیروی می کند.

 

6. The Logo Factor

Logo Factor وبلاگ استودیوی طراحی لوگو The Logo Factory است ، شرکتی که از سال 1996 تاسیس شده است. در وبلاگ استودیوی طراحی ، بسیاری از پست های خوب را خواهید دید ، مانند نظر آنها در مورد لوگوی جدید eBay و مطالعات موردی آنها پروژه های طراحی لوگو